top of page

Гарантiя та доставка

Усі товари забезпечені гарантією.

Ми піклуємося про те, щоб товари придбані в нашому магазині Arvis, забезпечувалися гарантією. Тому на всі позиції, що є в нашому магазині, розповсюджується гарантія виробника

У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може повернути магазину куплений товар у 2-х випадках:

1. Товар має дефект (Стаття 8)

Товар має дефект, товар використовувався і присутній один із факторів:

  1. Виробник взагалі не може усунути дефект

  2. Виробник не може усунути дефект на протязі 14 днів

  3. Вісля ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції

2. Товар не сподобався (Стаття 9)

  1. Товар не знаходився в ужитку, тобто є новим і з дня придбання не минуло більше ніж 14 днів, не рахуючи дня купівлі

  2. Збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку - коробку)

  • Товарний чек

Умови гарантійного обслуговування:

  • Гарантія надається на термін в місяцях, який відмічається в гарантійному листку і відраховується від моменту покупки.

  • Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, у випадках, якщо необхідна відправка товару у спеціалізовані гарантійні центри.

  • Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.

  • Товар повинен бути доставлений в магазин Arvis, Новоконстантинівська, 1В, 4 поверх, 11 офіс.

  • Товар не підлягає поверненню по закінченню 2-х тижнів з дня придбання (за окремими виключеннями).

  • Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

  • Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконати вказані у ній умови.

  • Підставою гарантії є документ (гарантійний талон та/або касовий чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

  • Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:

    - товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації

    - не виконувались вказівки інструкції з використання

    - товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників

    - в результаті недбалого поводження із товаром

    - при наявності механічних пошкоджень

    - у випадку ремонту не уповноваженими особами

    - в інших випадках передбачених чинним законодавством

Повернення грошей:

  • Під час повернення грошей за товар, розрахунок із покупцем здійснюється на основі вартості товару в момент його купівлі.

  • Гроші повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін обумовлений сторонами, але не пізніше ніж на протязі 7 днів.

Доставка:
Самовивіз
 1. Термін резерву – 2 дні від планованої дати видачі.
 2. Дата видачі вказується під час підтвердження замовлення.
 3. Ви можете оплатити замовлення у точці видачі карткою або готівкою.
 4. Ви можете відмовитися від частини замовлення.

Доставка через відділення Нової Пошти
 1. Термін доставки: 1-3 дні.
 2. Неможливо відмовитися від частини замовлення.
 3. Коли замовлення надійде до відділення, ви отримаєте SMS-сповіщення.

Вартість доставки
Вартість доставки товару залежить від ваги та габаритів.
У разі купівлі кількох товарів вартість доставки перераховується.

При оплаті готівкою ви не платите додатково за переведення коштів.
Остаточна сума до сплати вказується при підтвердженні замовлення.

bottom of page